8 Oktober

0kommentarer

Idag har det varit full fart och jag har knappt träffat calle alls. Synd. Men det kanske är bra att vi är ifrån varandra lite. Han ska nämligen till Johan ikväll och kolla på ishockey så jag hoppas Jeey svarar på mitt sms snart och vill umgås med mig. Men det tror jag.

Skulle egentligen ha tvättat idag men min kära mor ringde och sa att hon skulle till sjukhuset och ta prover. Jag tyckte hon lät lite orolig så calle fick ta tvätten och jag följde med mamma. Men det var ju inte så farligt:)
Sedan gick vi lite på stan och jag shoppade ingeting faktiskt. Jo lite smycken till naglarna så nu är dom jättefina tycker jag i alla fall. Ska lägga in en bild så ni får se.
Ikväll är det Step Up som gäller. Eller ikväll nu snart vid fem sen ska jag hem och plugga och som sagt träffa Jeey tror jag.
Mamma sa att jag hade en massa "skit" hemma hos henne och jag förstår inte vad hon menar för allt är ju här. Men det är väll något litet jag har glömt.
Min katt har inte ätit på ett tag för vi byte mat men jag köpte det som han brukar äta och nu ligger han ch sover mätt och belåten i soffan.
Jag tror inte jag blir trött på träningen utan det är bara skönt för då vet man att man rör på sig. När jag gick gymnasiet så dansade vi 12 timmar per vecka och det är bara skönt att komma in i det igen. Hoppas jag blir sådär snygg och smärt som jag var då. Fy vad snygg jag var. Ursäkta men jag tyckte faktiskt. Får väll älska mig själv lite i alla fall.
Åh jag vet inte vad jag ska skriva mer, har en uppsas till imorgon och det suger väll lite. Ska gå och ta hand om tvätten snart så man inte behöver tänka er på den i alla fall.

Nej skriver sen

PuSs



Nails left hand



Nails right hand

Kommentera

Publiceras ej