Kvällen

1kommentarer

Hej hallå bloggen, bara en liten fråga, hur många läser min blogg?? Lixom jag undrar om det är jag som går in på min EGEN sida 100 ggr per dag eller om det verkigen finns några där ute som läser min blogg. Skulle vara kul att veta!! Skicka ett inlägg till mig vetja, så kan jag ta min egen ställning sen.

Kan säga att jag är ganska slut i huvet idag efter allt plugg. Orkar snart inte mer, det känns att ju mer jag presterar desto mindre resultat visar det. Fattar inte hur det där funkark, men men det går inte så himla bra för mig just nu om jag säger så.

Calle vii gå och lägga sig och han får väll göra det klockan tio om han vill, men det ska inte jag. Då får jag ju ingen sovmorgon i morgon och det vill jag ha eftersom jag är ledig. Idag har jag också varit duktig och tränat. Plus poöng till mig. Jag tycker det är lite piinnigt och gå och träna själv, men jag tror det gick bra. Hoppas jag iaf!

Nej nu ska man kanske plugga lite till sen ska jag nog sova.

Puss och godnatt

1 kommentarer

Martina

07 Oct 2009 23:12

Jag läser =) MEn du syrran ta det lugnt med träningen du kan inte träna 4 dagar på raken, du måste vila osså, annars kör du slut på dig själv OCH du kommer tröttna, imorgon är det dax igen step up för hela slanten, jag har ju af vilat i 2 dar;)

Kommentera

Publiceras ej