Så jävla trött

0kommentarer

Och sen ska man upp innan sju imorgon för att tvätta. I know, life sucks sometimes. Vill bara skjuta mig i huvet och sova ut ett tag.

Anyway, det blev ingen städning, orkade inte med det. Det blev en mysig inne kväll istället med PlayaDeSol. Det har spöregnat ute hela dagen så det var soffläge som gällde. (Vi var och köpte godis också dom syndearna som vi är).
Träffade min syster lite snabbt på stan för det var Ladies Night. Typ massor med rabbater överallt och stresade tejer/damer/tanter som bara springer omkring. Jobbigt var det.
Vi var på InterSport för jag ville ha mig ett par nya träningsbyxor. Jag kollar ut ett par, jag köper dom, vad händer?
Jo det pipper som fan när jag ska gå ut. Och hela affären vänder sig om. Fyfan vad pinsamt. Dom kollade påsen och det var inget fel på den. Martina gick igenom, pepp inget, jag gick igenom, pepp som fan igen. Jag fick visa min väska och dom frågade ganska strängt om jag hade varit någonannanstans. Men nej detta var det första jag köpte. Jag fick gå in i omklädninsrummet igen och klä av mig allting. En av personalen stod utanför. Det visade ssig till slut att en sån här klisterlapp med larm på hade fastnat på mina trosor. Snacka om pinsamt. Fast egentligen vet jag inte om det är det eftersom alla trodde att jag hade snott något, men det hade jag ju inte och det visste jag inte. Så undra vem som det är mest pinsamt om. Nej det var verkligen inte kul.

Nej måste sova.

PuSs


Kommentera

Publiceras ej