Fredag!!

0kommentarer

Äntligen är det fredag, som jag har längtat en hel vecka. Gick omkring hela dagen igår och trodde det var fredag, blev lite besviken sen när alla sa att det var torsdag. Jag kunde väll ha fått leva i min bubla med fredgasmys men nej! Men idag är dagen i alla fall här :)

Ska jobba idag mellan 11 och 17 och sen är det helg för mig. Ska till skotten efter jobbet och köpa lite fredagsmys. Jag vill ha julmust, falsk potatisgratäng och kyckling. Vilken middag, längtar redan. Men som sagt ska först jobba lite.
Hoppas bara inte det går lika segt som det gjorde igår. Det var verkligen inget folk ute igår. Undrar vart alla gömmer sig. Kan det vara kylan eller att ingen har pengar just nu? Hoppas folket kommer idag i alla fall.
Idag är det varodag på jobbet så det finns mycket att göra i alla fall:) Även om ni folket inte kommer:)

Elin Thilly har lovat mig att hjälpa mig lite med bloggen. Tycker den är lite opersonlig och det speglar inte mig på något sätt. Jag kan inte såna här svåra grejer själv och jag har inte tid heller. Så Elin ska hjälpa mig lite om hon får tid:) Hon skulle titta på det idag i alla fall.

Dansen gick bra igår, kan knappt fatta att vi snart har premiär, det är halvåret har verkligen gått snabbt. Jag har inte ens fattat vad vi ska ha på oss till vad och vad vi ska gå och köpa själva? Jag tror vi måste ha ett möte för det så man kan får lite klarhet i det. (Har värre träningsvärk idag eftersom det är så j***a halt ute)

Nu ska jag sätta mig och spackla på mig lite smink, vill ju vara fin nu när det är fredag:)

Ha en bra fredag nu alla fisar där ute:)

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej