Nästan slut....

0kommentarer

Nu är fredagen nästan slut men än är inte helgen över:)

Idag var det väldigt mycket att göra på jobbet, men folket var inte på plats, dom få personerna som var inne i butiken sa att det för att det var så himla dåligt väder. Men var det verkligen det idag? Visst det blåste lite men inte var det så himla kallt? Tycker själv att det har varit kallare i veckan. Men men det var väl tur att ni höll er inne för annars hade jag nog inte hunnit med allt som jag skulle idag:) Ett plus i alla fall:)

Var som sagt och handlade på skotten idag men som vanligt är det jätte mycket folk och för få personal i kassan. Tråkigt!! Orka stå där men man var ju tvungen eftersom jag inte orkade gå någon annanstans idag. Fick med mig vad jag skulle, och lite till, hem. Sen när jag kom hem var det bara att börja med maten direkt. Kom ju hem ganska sent eftersom det var så mycket folk på skotten. Vi provade Felix frysta potatisgratäng och den var väll si så där. Den var inte så himla god men inte äcklig heller. Den hamna mitt i mellan. Kycklingen och den grekiska salladen får ett plus i alla fall:)

Imorgon är det Vimmerby på schemat för lite marknad och träffa Calles pappa. Ska försöka hitta julklappar också som inte är så himla lätt alla gånger. Tycker verkligen om att handla presenter men det är så svårt innan man hittar den där perfekta julklappen. Har inte ens handlat till någon än, förutom vårat gudbarn Tilda, så nu är det snabba puckar. Måste hinna få klart alla klappar i helgen för nästa vecka börjar mördarveckan och då har jag verkligen inte tid att gå och leta julklappar.

Har inget mer speciellt att skriva nu förutom att jag ska slänga mig i soffan med Calle och titta på när Tyko spelar Wiii. Chips och julmust står på bordet också:) Vill dit:)
Ska försöka slänga in ett inlägg när jag kommer hem i morgon:) Ha en trevlig fredagskväll allihopa:)


Fredagsmat, kom på att jag skulle ta en bild efter att jag hade ätit lite:P


Spelas för fullt just nu, väldigt kul om jag får säga det själv


En bild från finlandskryssningen, åker med dessa till Vimmerby plus Tilda

Kommentera

Publiceras ej