Nyårslöfte!!!

1kommentarer

Okej det är så här att jag verkligen vill starta upp min blogg igen och jag har verkligen legat och tänkt igenom detta flera nätter irad. Nu händer det verkligen så himla mycket roligt i mitt liv så jag har verkligen mer roligt att skriva om:) Såg nyss att jag inte har skrivit något sen ett år tillbaka. Där ser ni vad tråkigt mitt liv har varit. Nej skämt å sido mitt liv är inte tråkigt, men jag har varit arbetslös i ett halvår nu och jag tror verkligen inte att någon skulle vilja läsa vad jag gjorde då. Kaffe, cigg, lite mer kaffe, lite mer cigg, Hem till gårde osv..... Inte så värst kul.

Men jag har börjat arbeta lite smått nu och det är verkligen jätte kul, om jag inte hade fått chansen till det så hade jag med 100% sannolikhet varit folkskygg nu, men mot bättre tider. Jag har det underbart nu kan jag säga. Förutom snön och halkan som ger en så grym träningsvärk. Tror man tränar mer än någonsin på vintern fast man inte tänker på det.

Ska snart ut i kylan för att dansa lite, lite mer träningsvär jo man tackar, sen så ska jag hem och lägga mig i soffan och känna att snart är det fredag. Fy satan vad gött.

Har så otroligt mycket mer att skriva men jag hinner verkligen inte just nu. Måste byta om. Ha en skön  kväll alla:) Puss och kram



Bjuder på en bild från nuårsafton 2009

1 kommentarer

Ella

16 Dec 2010 20:52

ett år är lång tid =) trevligt att se dig skriva igen

Kommentera

Publiceras ej