Torsdag!

0kommentarer

Idag är det torsdag, det är snart fredag gott folk. Men jag ska jobba hela helgen så det är vardag för mig. Måste tänka så annars är det inte roligt att jobba. Jo det är roligt att få massor av OB, men annars när alla andra är lediga är det inte kul. Igår så köpte Calle och Tyko biljetter till hockey i Cloetta Center. LHC och DIF får vi se första mars. Det ska bli jätte kul:)

I alla fall tänkte jag bara slänga in lite grejer jag har köpt på rean igår. Till både mig och Calle. Ibland är jag bra på att fynda:



Supersnygg tröja från Åhlens



Tröja från HM, orkade inte prova där och eftersom den bara kosta 30 kr så tog jag med mig den hem. Det satt asbra.



Lite för stor tröja till Calle



Jättesnygg tröja till Calle

Lite hittar man på rean i alla fall.

Nej nu måste jag gå och göra ordning mig till jobbet.
Ha en bra dag alla:)

Puss

Kommentera

Publiceras ej