Sommar..

0kommentarer

Tänkte att jag var lite taskig i mitt föra inlägg och skrev att det är sommar och att det regnar. Men det är ju faktiskt så att när man är ledig då är det skitväder. Och sen när man börjar jobba igen blir det strålande sol. Tråkigt men sant. Det är som om att vädergudarna vill straffa oss för något. Men det kan faktiskt vara skönt med en avslappningsdag hemma. Precis som jag hade igår. Boken till höger och Wii kontrollen till vänster. Inte för att jag är så bra på Wiii och ger upp efter en halvtimme men det är en skön avslappning ändå:)

Nu på morgonen har jag varit iväg en sväng och funderat lite på vad jag vill få ut av mitt liv. Vad jag vill åstakomma? Vad jag vill göra? Osv. Inte lätt men det är en sak man måste göra om man ska få tillbaka sin självkänsla igen. Mental styrka och att vara för snäll går inte ihop och det måste jag lära mig. Lite mera JAG JAG JAG så löser sig nog allting.

Nej nu måste jag dra. Ha en bra dag.

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej