Sommarlögner och svek

0kommentarer

Vet inte riktigt varför jag skrev rubriken, tänkte att den passade bra. Nu på sommaren är ju den tiden då dom flesta otroheterna inträffar. Och det är också på sommaren dom flesta skaffar sin sommarflört. Alldeles romantiskt och härligt. Blir lite småkär men erkänner inte att det finns mer där. Sen ser man att den man smusslar med står i ett annat hörn med en annan människa. Svek. Kan inte riktigt förstår hur man som människa bara kan slänga sig under bussen och hoppas på det bästa? Visst avundas jag också dessa människor som helt går på adrenalin och gör allt spontant. Skulle också vilja göra det ibland. Men jag har ett ansvar. Jag har ett jobb, en familj. Vill inte riskera att allt falerar som det gör för en del människor. Nu menar jag inte att jag vill vara otrogen men jag skulle bara vilja känna den där friheten som en del människor gör. Det är bara jag som sätter mina egna gränser och jag har nog satt mina för lågt för att kunna tänka på mig själv i första hand. Vill att andra ska må bra. Sen att jag går in i vägen eller falerar på grund av det hör lixom inte hit. Känner jag.

Men idag är en ny dag, en ny dag att ta tag i sina problem och gå vidare.
Imorgon ska jag få prata ut igen och komma på nya lösningar på olika problem.

Skulle nog inte vara ovanför ytan om det inte var för min familj, Calle och alla ni andra. Tack för erat stöd!

Nu ska jag ta tag i mig och bli snygg och vacker sen ska jag träffa min mor, ta tag i köket och hallen. Sen så småningom kommer nog min man hem och det blilr mys i soffan idag.

Ha en bra dag för det ska jag ha:)

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej