Söndag

0kommentarer

Hej hej!
Tänkte att jag skulle uppdatera lite, var ju ett par dagar sen nu.
Calle och Mats är och handlar Sibylla nu och det ska bli så gott, verkligen söndagsmat.
Kan vara det godaste en sån här söndag. Har ockuperat Calles mammas hus och det är så skönt att bara vara och inte tänka på en massa annat skit. Visst har jag fortfarande ont och måste gå på toan var femte minut men försöker koppla bort det och bara ta det lungt. Är sjukskriven en vecka till och jag hoppas verkligen att jag blir bra nu och att jag vilar upp mig ordentligt. Det är bra att det ska bli en skitvecka nu framöver med bara regn. Då känner man inget tvång och kan bara ligga inne och titta på film. Sen är det jobb som gäller och jag kan faktiskt erkänna att jag saknar mitt jobb. Inte roligt att gå hemma, men som sagt jag måste bli bra först.
Idag har det verkligen varit en slapp dag och man har inte behövt att lyfta ett finger. Härligt!

Nej nu ska jag tillbaka till mitt vilande och min bok Systerskap. Har inte riktigt kommit in i boken än, tar lite tid med en del böcker, men bara jag försöker så blir det nog bra i slutändan. Sisådär sista kapitlet kan jag tro.
Ha det gött
Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej