Fredagsmys på en onsdag

0kommentarer

Ikväll har vi verkligen haft fredagsmys:-) Vi har haft tacos till middag och nu sitter vi och njuter med öl och vin till djurgårdmatchen:-) En riktig mysig onsdag. Vi bjöd lina och tyko på Tacos eftersom "någon" hade fryst minst 1 kg köttfärs , och det äter inte jag och calle upp själva precis. Annars idag har jag haft tvätt och städ dag. Calle tyckte att vi skulle damma våra hyllor i vardgsrummet men jag kände inte orken för att lyfta ner alla flaskor sen damma och sen tillbaka med allting. Så vi ska ta det nästa vecka när jag ska julstöka lite. Är ju snart första advent, fy vad tiden går fort. Ja snart är det jul:-) Jag tänkte att jag skulle göra det lätt för mig och handla julklappar på nätet, men jag hittar tyvärr inget intressant. Får bli att stressa runt på stan. Om ni som läser min blogg har någon bra och intressant sida får ni gärna tipsa mig:-) Jag och Lina tog en promenad förut, det var verkligen välbehövligt. Var skönt att komma ut lite och bara snacka skit:-) Har väl inget mer intressant att skriva just nu, mest att det är skönt att vara lite ledig. Ska jobba natt i helgen igen, jag hoppas det går bra, men det är ju lönninghelg så kan ju bli en hel del folk. Så får hoppas att jag pallar trycket. Och Jääy om du undrar så handlar det inte precis om det men du får gärna höra av dig så kan jag förklara! Nej nu ska jag fortsätta med mitt fredagsmys:-) Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej