HOCKEY KVÄLL

0kommentarer

Ikväll är det hockey, fy bubblan vad det ska bli kul:-)  Derby är det ju också, vik Gästas av vimmerby, och jag hoppas att vi vinner detta:-)  Vik tog dom ju förra gången så jag hoppas dom är lika taggade ikväll. Det ryktas om att det kommer att bli en full hall också och det hoppas jag verkligen att det blir:-) Fy vad kul i så fall.
Annars då, jo det är bra. Förra inlägget kanske var lite för dystert men så var det just då men nu är det bättre. Många har undrat vad och vilka jag skrev om men det är bara att ringa om det är så. Tänker inte skriva ut några namn här.
Idag har jag varit ledig och det har varit full rulle igen med tvätt, städning, stan och kaffe och så nu ikväll blir det hockey:-) Faktiskt första gången jag känner att detta får jag inte missa. Nog om det.
Nu ska jag laga lite mat, Ska fixa lite mat åt Lina också så hon inte går hungrig ikväll:-)  
Ha det gött
Puss å kram 

Kommentera

Publiceras ej