Ibland blir det precis som man har tänkt sig

0kommentarer

Ja plötsligt händer det som mamma brukar säga:-)  Det löste sig med mitt  jobb pass på fredag och jag och mamma kan åka och spendera en mysig helg i Göteborg:-)  Vi ska ha en julig helg med julmässa och kanske en ocn annan glögg, vem vet. Det ska bli skönt att få komma iväg en sväng och det var länge sen jag var och hälsade på min syster. Så nu är det äntligen dags:-)  Problemet är vilken bil vi ska ta men det löser vi nog. Det beror vilket väder det blir i helgen Osv, man vet ju aldrig med sverige. Ena dagen ska det vara si och andra dagen så. Så vi får se. Kul å mysigt ska det bli i alla fall:-) 
 
Det mindre roliga är att jag har börjat få ont på vänster sida av magen igen och jag hoppas verkligen det inte är en njursten:/ Det skulle ju inte vara sådär super kul. Hoppas det bara är en muskel som vill bråka lite. Jag får ta tag i det nästa vecka och ringa esplanaden så att vi förhoppningsvis kan utsluta en njursten. Fast om det är det är det ju bättre om vi tar hand om det nu än att jag ska få så ont som jag hade sist. Egentligen var det inte så farligt att spränga den, det var det som jag fick gå igenom innan som var jobbigt. Att jag fick en slang mellan njuren och kisblåsan och av följd av det fick jag urinvägsinfektion. Så det hoppas jag inte att jag får gå igenom igen. Men spränga stenen var inte så farligt, man var ju ganska borta fast medveten ändå:-)  Jag får helt enkelt ta tag i det och ringa sjukhuset. 
 
Nu ska ja och Calle mysa lite i soffan innan det är dags för sängen:-)  
Ha det gött
Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej