Its al comming back to me

0kommentarer

Man kan tydligen inte glömma sitt förflutna, det har jag lärt mig dom senaste dagarna. Då på den tiden sårade jag en mycket nära vän, vi hittade tillbaka till varandra, men igår kom det upp igen. Alla känslor, som man trodde man hade lagt locket på, kom tillbaka. Det kändes som att man kastades tilbaka till den tiden. Jag förstår idag hur mycket jag sårade min vän och jag kan aldrig ta tillbaka vad jag gjorde. Jag kan bara idag göra det bästa och vara en bra vän. Iförgår tog jag ett snesteg och jag ångrar det så mycket idag. Jag hoppas hon kan förlåta mig och att vi kan gå vidare. Allt jag kan säga är förlåt och be om ursäkt för mina handlingar. Jag vet att allt detta är fel och det är fel att det kommer upp igen. Jag kommer aldrig mer lita på andra människor än mina närmaste vänner och min familj. Man kan tydligen inte lita på någon i den här världen. Det finns folk där ute som bara vill förstöra, men jag är inte en av dom. Jag kommer att vara den större människan och ta det här som en vuxen människa. Jag ska aldrig mer prata om mitt förflutna med människor jag inte känner för man vet aldrig vad dom gör med den. Blir bara så ledsen hur folk kan förvrida saker. Hur folk vill förstöra. Jag tänker inte vara den människan. No more drama for me! 

Kommentera

Publiceras ej