Jobbar helg

0kommentarer

Känns som att jag inte är så aktiv just nu, men det är som sagt jobbar helg och det är lite svårt för mig att ändra på sovtiderna. Jag kom hem runt ett inatt och gick och la mig strax därefter och kunde inte sova. Det gick bara inte. Sista gången jag tittade på klockan var den halv fyra, efter det tror jag att jag somnade. Det var ganska mycket folk på jobbet igår och det blev väldigt mycket att göra, så tror jag var så uppe i varv så att jag unte kunde sova. Försökte att sova en stund nu på eftermiddagen, men det gick inte så jag bara låg där och vilade:-) 
Är lite nervös nu eftersom jag ska jobba natt för allra första gången. Jag hoppas det går bra och att jag kan somna när jag kommer hem. Men det ska jag bara, tror egentligen inte att det blir några problem:-)
Nej nu ska jag fixa ordning mig lite och sen ska jag ta mig till jobbet. Sitter och dricker lite kaffe nu och förösker bli pigg, men jag får nog ge mig och köpa en redbull idag:-) 
Ha det bäst
Puss å kram 

Kommentera

Publiceras ej