Kluven dag?!

1kommentarer

Idag har det verkligen gått up och ner. Jag känner mig lycklig över mina val i livet just nu och jag är väldigt nöjd med alla situtioner jag hamnar i. Men alla runt omkring verkar inte förstå att jag mår bra och är väldigt nöjd just nu.
Varför kan inte andra runt omkring se att jag mår bra?? Vad är det som är så svårt att förstå??
Sluta vara så negativa det gör mig bara mer kluven och svårt att veta att valen jag har gjort var rätt.
Jag mår bra och är nöjd so let us just stick with that ok!
 
Tråkigt inlägg Men jag bara känner att det måste ut, ibland måste man skriva ner vad man känner så att man gå vidare. Så jag går vidare och jag hoppas ni alla där ute gör det med. Skit i vad andra tycker och tänker. Så länge ni mår bra gör vad fan ni vill!! 
Vile bara ha det sagt.
Puss å kram 

1 kommentarer

Jessan

06 Nov 2012 09:16

Det är bara du som vet om du mår bra, det kan ju ingen annan styra åt dig<3
Puss

Kommentera

Publiceras ej