Mega trött

0kommentarer

Idag är jag mega trött. Kände mig inte ens utvilad när jag vaknade! Jätte tråkigt!
Så idag blir det inte många knopp av mig, soffläge men det är skönt det med:-) 
Idag på förmiddagen var vi och handlade med Lina, hon behövde handla så då är det klart man ställer upp<3
Blev att handla lite för oss med, vi har börjat med lchf igen och det känns jävligt bra. Nu ska verkligen dom extra kilorna bort:-)  Kanske därför jag är så himla trött föresten, tar väl ett tag för kroppen att ställa om Kan jag tänka mig.
Den här gången ska vi verkligen gå in för det:-) 
 
Ja igår då, vi var ju som sagt på hockey och jag säger bara vilket jävla fiasko. Jag är så himla besviken. Vik skämde Ut sig totalt. Vik är så himla bra på att snacka men när det väl gäller så finns det ingen kämparglöd. Det är precis Som om allt dör hos spelarna och det går Bara inte! Det måste vara något hos vik för trots att det kommer nya spelare som kommer och går så är det samma visa varje gång! Mycket snack och lite verkstad. Nej jag kommer inte gå på en enda match till på den här säsongen. Får se om jag går nästa år.
 
Nej nu ska jag ägna mig åt min slappar dag:-) 
Ha det bäst! 
Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej