Nytt liv nya tag

0kommentarer

Nu är det väldigt länge sen jag skrev på min blogg men nu tänkte jag börja om igen:-)  
Det har hänt väldigt myket i mitt liv nu dom senaste veckorna. Handlar mest om jobb men det ändrar ganska mycket i livssitutionen när man byter jobb.  I alla fall för mig:-)  
Det började med att min kära vän ringde och tipsade om en tjänst som blev ledig på hennes jobb. Just då kände att jag var nöjd med mitt dåvarande jobb men efter att dagarna gick så kände jag att det kanske var dags att byta jobb ändå. Så jag skickade in mitt cv och så fick jag komma på interjuv och två dagar efter interjuvn fick jag jobbet:-)  Jag sa direkt upp mig på mitt gamla jobb och nu jobbar jag på corner:-)  Det är helt unerbart att få jobba med sina kollegor, inte som på shell där man fick jobba själv hela tiden. Man fick knappt se sina kollegor. Missförstå mig rätt nu, jag älskade mitt jobb och mina kollegor på shell, men att få stå där själv hela dagarna är inte så Kul i längden. Plus att jag fick mer tid på corner,så det var det som fick mig att byta jobb. 
Så nu är jag mer hemma om Kvällarna och det gillas mycket av både mig och Calle:-) 
 
Så vad har hänt mer.....inte så mycket mer. Livet rullar på som vanligt:-)  
Jag är nog mer nöjd med mitt Liv nu än för några år sedan. Jag älskar mitt liv med Calle, jag är så glad för att jag har honom i mit liv just nu. Jag är så glad för det vi har tillsammans, för allt vi har gått igenom. 
 
Jag har äntligen köpt mig en surfplatta föresten. Har tjatat länge nu om en bärbar dator eller en surfplatta, så i måndags tog Calle tag i det och åkte och köpte mig en surfplatta:-)  Tack älskling!
Jag hatar att sitta vid datorn men att ligga med en platta i knät i soffan är helt underbart:-)  Precis min stil!
Nej nu börjar revange på tvn och det är favo programmet just nu.
Så puss å kram 
 

Kommentera

Publiceras ej