Vaknar i västervik, somnar i Göteborg

0kommentarer

Idag åker vi till göteborg, mamma å jag, det ska bli jätte mysigt:-)  Jag har inte packat klart än men det är bara sminket och såna små grejer kvar. Har packat alla kläder i alla fall. Sen måste jag tvätta håret eftersom jag gick och la mig med blöt hår i går kväll så står det åt alla håll. Inte snyggt. Så det ska jag hinna med och klä på mig så klart och packa ner myskläderna:-)  Sen är jag fit for fight. Kommer nog inte skriva något inlägg i helgen utan berättar om vad vi har gjort när jag kommer hem. Lite resfeber har jag också men det får jag alltid när jag ska åka någonstans. 
Det ska bli skönt att komma iväg från allt drama som är här hemma. Jag orkar snart inte med mer. Jag är ju inte En sån person utan jag är en ganska lugn person, det tror säkert inte många i den här staden om mig. Men så är det faktiskt. Så det ska bli jätte skönt at få tänka på något annat en sekund.
Nej nu måste jag sätta fart så jag blir klar idag:-) 
Ha en underbar helg för det ska jag ha:-) 
Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej