Påskens bergodalbana

0kommentarer

Ja påsken är snart förbi och jag känner mig lite som Jesus just nu, korsfäst-död-begraven- och uppståndelse!
Hela tjocka familjen har varit hemma och det har varit jätte kul samtidigt som det har varit väldigt känslosamt och känsloladdat! Och så natt jobb på det, gick hem imorse och det var ljust ute, solen var precis på väg upp. När jag äntligen kom till sängen, ja då var solen tvungen att lysa in i sovrummet så jag hämtade mig en mössa som passade alldeles utmärkt som solskydd!
Men jag sov inte många timmar för det, men just nu gör det inget att vara sådär härligt trött! Man bara längtar till sängen just nu. Fast om jag går och lägger mig nu kan jag ändå inte somna. Jag måste ligga i soffan en stund för att varva ner efter kvällsjobb!
Ja vilken kväll, jag kan säga att jag kände mig bra larvig när tårarna kom till sist. Det var så mycket folk så man kände att här på jobbet kommer jag att få vara kvar HELA natten. Men så blev det ju inte såklart och nu ligger jag här och har lite Ågren för att humöret blev som det blev!
Men det är kanske inte så himla konstigt med tanke på sömnbrist och efter den känslo- helgen!

Nu hoppas jag på nya tag till nästa vecka, som bara är om sex min, och jag kommer att kämpa för att det kommer att bli en underbar vecka!

Sov så gott på er sömntutor där ute!

Puss å kram

(Ännu en snygg bild på mig som får sumera detta inlägg)

Kommentera

Publiceras ej