Soffläge hela helgen

0kommentarer

I helgen har det inte hänt mycket och mer kommer det inte att hända känner jag just nu. Jag har varit sjuk, har fått någon konstig bacill eller så fick kroppen nog just nu. Alla har varit sjuka på jobbet men "peppar peppar ta i trä" så har jag klarat mig från både förkylning, feber och kräksjuka. Men den här veckan fick kroppen nog och jag fick något mellanting av allting.

Inte kul...

Så jag har mestadels legat inne och gjort ingeting. Tråkigt, jag vet, men välbehövligt.

Jag har inte känt mig sådär jätte social till mina vänner heller och jag tror dom har märkt av det. Men jag är sådan. Om det är tråkiga saker som händer i mitt liv så drar jag mig undan från allt och alla. Jag har alltid tänkt att jag är den roliga och sociala kompisen som jämt har kul och är spontan. Och när jag inte känner för det humöret så, ja, tråkigt nog så drar jag mig hellre undan än pratar om mina problem. Är jag inte rolig är det ingen idé att jag pratar med någon. Men som sagt, jag har dom allra underbaraste vännerna som finns så såklart hör dom av sig och kollar hur läget är. Och då vet jag att dom bryr sig om hela mig och inte bara den där roliga Sanna som gör knasiga saker hela tiden. Tur att jag har dom egentligen.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här inlägget. Ville bara mer skriva av mig. Ska runda av här så det inte blir ett så himla långt inlägg.

Vi höres

Puss å kram

Slänger in en bild på mig själv oxå bara för att jag kämpar med att jag duger som jag är och för att jag ibland tycker att jag är jävligt söt!
(Pepp till mig själv)

Kommentera

Publiceras ej